Klíčová slova - analýza

Zjištění okamžitého umístění webových stránek při vyhledávání na konkrétní klíčová slova je důležitým ukazatelem, v jakém stavu se optimalizace stránky nachází.

Mnohem významnější je však dlouhodobý vývoj v závislosti na prováděných změnách. Proto je nezbytné začít pravidelným analyzováním pozic co nejdříve.

Ze shromážděných dat dokážeme určit konkurence schopnost po jednotlivá klíčová slova, a sestavit ideální sadu, na kterou by měla optimalizace proběhnout.

Analýza klíčových slov probíhá v těchto krocích:

  • Získání sestavy klíčových slov, na která by chtěl optimalizovat klient
  • Sadu doplníme o další slova, která považujeme za relevantní
  • Analýzou zjistíme kvalitu každého z nich a také jeho konkurenčnost. To znamená jak moc firem jak kvalitně už na daná slova optimalizovaly. Pro představu, pokud byste chtěli optimalizovat stránky na klíčové spojení “hotel praha” a cíleným výsledkem by bylo zobrazení mezi prvními třemi odkazy, tak kromě klasického SEO počítejte s investicí značné sumy (která může dosahovat až k milionům korun) do nákupu kvalitních a silných odkazů, které by pozici zajistily.
  • Slova, která vyhledává málo lidí, nebo příliš konkurenční slova ze sestavy odstraníme a zbudou nejvhodnější sestava slov pro optimalizaci.

Kontaktujte nás

Vaše jméno
Váš e-mail
Váš telefon
Vaše zpráva