PPC kampaně

PPC neboli Pay Per Click reklama znamená, že vaše náklady na takovou kampaň se budou odvíjet od počtu prokliků na inzerát, který zákazníka odvede na vaše stránky. Platíte tím pádem jenom za případy, kdy byla reklama efektivní a přiměla potenciálního zákazníka k tomu aby se na vaše webové stránky podíval.

Jde o krátké reklamní texty, které se obvykle vyskytují v pravém sloupci vedle přirozených výsledků, nebo nad nimi a jsou viditelně označeny jako sponzorované odkazy nebo placená reklama. Kromě zobrazování ve vyhledávačích je možné nastavit, aby se inzeráty ukazovali i na partnerských webech s vhodnou tématikou a dalších sítích.

Způsob hrazení PPC reklamy je odlišný například od klasické bannerové reklamy, kde se náklady na kampaň počítají buď podle počtu dní po kterou kampaň běží, nebo podle počtu všech zobrazení bannerů.

Výdaje pod kontrolou

Systémy spravující PPC kampaně jsou navrženy na míru jak správců kampaní, tak klientů. Ze své postaty máte v kteroukoliv chvíli přehled o nastavených kampaních, jejich cenách a účinnostech.

Cílená reklama

Kromě již výše zmíněného mají PPC kampaně ještě jednu nezanedbatelnou výhodu oproti jiným formám reklamy. Zkušený administrátor dokáže každý inzerát zacílit na konkrétní skulinu uživatelů a tím celou kampaň maximálně zefektivnit.

Jak PPC reklama vypadá

PPC reklama se obvykle skládá ze 4 řádků:

  • 1. řádek – titulek či výstižné pojmenování inzerátu
  • 2. a 3. řádek – poutavý text, kterým je potřeba zaujmout zákazníka
  • 4. řádek – zobrazovaná url s odkazem na webové stránky

Kontaktujte nás

Vaše jméno
Váš e-mail
Váš telefon
Vaše zpráva