Průběžné SEO optimalizace

Dynamická povaha internetu, výsledků vyhledávačů a chování uživatelů předurčuje dynamickou povahu SEO. Znamená to, že po optimalizování stránek práce nekončí, ale dalo by se říci že začíná.

Pokud nechcete, aby vaše výdaje přišli v niveč, musíte se stránkami neustále pracovat a hledat nejoptimálnější řešení. A to nejen z pohledu umístění ve vyhledávačích, ale hlavně musí být stránky ziskem pro vás. SEO je proste marketingový nástroj.

Proč nelze všechno udělat už při předělávání webu

Kvalita základní optimalizace závisí na množství podkladů, které klient poskytne. Případy, kdy je dodána kompletní a zcela perfektní dokumentace v podstatě neexistují. Pro SEO konzultanta je důležité znát i historii změn a s ní porovnávat výsledky. Naprosté většině případů se statistiky spouští až s uzavřením zakázky a hodnotná data přicházejí po spuštění optimalizované verze webu.

Podle čeho průběžně optimalizovat

Celý proces průběžného optimalizování, upravování a předělávání webu musí mít zpětnou vazbu. Tou jsou bezesporu statistiky návštěvnosti, výsledků vyhledávačů, konverze, bounce rate a mnoho dalších. Všechny dohromady odborníkovi řekne nebo aspoň napoví, jakou cestou se ubírat.

Kde se dá ještě optimalizovat

Ze začátku se hledá ideální podoba metatextu, který má velký vliv na Google a Seznam. Pracuje se s nadpisy stránek, texty, budují se zpětné odkazy. Celé stránky se „ladí“, aby byly v „rezonanci“ s vyhledávači.

Podle statistik návštěvnosti a efektivnosti jednotlivých stránek se začne pracovat s obsahem a strukturu stránek. Vše by mělo směřovat k tomu, aby návštěvníci na vaše stránky nejenom přišli, ale aby si dříve než odejdou prohlédli jejich obsah a hlavně objednali zboží nebo službu.

Kontaktujte nás

Vaše jméno
Váš e-mail
Váš telefon
Vaše zpráva