SEO výsledky

Citát: "Výsledky SEO? Že jo." ... Jan Schenk - project manager Je přirozené, že když si necháte optimalizovat webové stránky , tak budete čekat nějaké výsledky. Máte ale představu o tom, jaké výsledky můžete očekávat a jaké výsledky pro vás budou uspokojují?

Vztaženo k pozicím ve vyhledávačích, které jsou první linií v poměřování výsledků SEO a jsou srozumitelné každému, je velmi zavádějící předpokládat, že po optimalizaci bude vaše stránka ve vyhledávání na prvním místě pro váš nej výraz.

Každé odvětví musí být analyzováno individuálně a to ještě z pohledu klienta a jeho možností. Velmi dobrým výsledem může pro někoho být i umístění na druhé nebo třetí stránce ve vyhledávání a vůbec fakt, že se zviditelní.

Jak se nenachytat

Úplně jinou kapitolou jsou firmy, které vás budou lákat na „fantastické“ výsledky za pár kaček. V nabídkovém listě, kde také zvýrazní své úspěchy na poli SEO vám doloží, jak se jim povedlo optimalizovat klienty na 3. místo na googlu pro spojení „pc bazary brno“.

Pokud se o takový výsledek někdo opravdu snaží, pak je potřeba se zamyslet nad jeho soudností. Protože lidí vyhledávajících v googlu něco takového opravdu mnoho nebude a spíše se dá takový výsledek považovat za vedlejší produkt neoptimalizovaných stránek.

Co je tedy výsledek?

Výsledkem SEO optimalizace by měl být reálný přínos klientovi. Stejně jako optimalizace a přivedení potenciálního zákazníka na vaše stránky je důležité donutit ho ke konverzi, čili k objednání produktu nebo služby.

Zvýšení tržeb po provedení optimalizace je tedy kýženým výsledkem. Aby to správně fungovalo, musíte se o své stránky neustále starat, optimalizovat je, pracovat s obsahem. Není to sice levná záležitost, ale v porovnání s jinými marketingovými nástroji jde v současnosti stále o jeden z nejefektivnějších prostředků jak se zviditelnit.

Kontaktujte nás

Vaše jméno
Váš e-mail
Váš telefon
Vaše zpráva