Správa PPC kampaní

PPC kampaň má být především jednoduchým a levným nástrojem k oslovení konkrétní skupiny uživatelů internetu. Do jaké míry se to daří určuje konverzní poměr kampaně, který říká, kolik návštěvníků z celkového počtu provedlo konverzní akci.

Ideálním případem je, když spolu se správou PPC si necháte spravovat i SEO. Dosažené výsledky nejsou pouhým součtem jednotlivých úprav, ale obě tyto služby se navzájem pozitivně ovlivňují.

Z čeho se naše správa skládá

  • analýza produktu
    pochopení produktu je základem k vytvoření kvalitní kampaně
  • analýza klíčových slov
    výběr vhodných klíčových slov a termínů pro správné zacílení kampaně
  • vytvoření media plánu
    navrhneme nejvýhodnější prostředky pro kampaň. Na jakých systémech ji spustit a kde inzeráty zobrazovat.
  • Sestavení inzerátů
    Napíšeme optimální inzeráty, které zaujmou a přivedou na vaše stránky správnou skupinu uživatelů
  • Zavedení a spuštění kampaně
    Celou kampaň nastavíme a uvedeme do provozu.
  • Kontrola výsledků
    Ihned po spuštění kampaně kontrolujeme i několikrát denně nebo v noci výsledky a upravujeme jednotlivé inzeráty, abychom v krátkém čase dosáhli nejlepších výsledků.
  • Sledování statistik
    Sledování statistik nám umožňuje efektivně pracovat s jednotlivými kampaněmi a dosahovat u nich optimálních výsledků.
  • Reportování výsledků
    Kromě toho, že máte do kampaně přímý přístup, jste v pravidelných intervalech nebo při větších změnách v kampani informováni o její efektivitě a nákladech spojených s vedením kampaně.

Kontaktujte nás

Vaše jméno
Váš e-mail
Váš telefon
Vaše zpráva