Správa PPC kampaní
PPC kampaň má být především jednoduchým a levným nástrojem k oslovení konkrétní skupiny uživatelů internetu. Do jaké míry se to daří určuje konverzní poměr kampaně, který říká, kolik návštěvníků z celkového počtu provedlo konverzní akci.
Ideálním případem je, když spolu se správou PPC si necháte spravovat i SEO. Dosažené výsledky nejsou pouhým součtem jednotlivých úprav, ale obě tyto služby se navzájem pozitivně ovlivňují.
Z čeho se naše správa skládá
- analýza produktu
pochopení produktu je základem k vytvoření kvalitní kampaně - analýza klíčových slov
výběr vhodných klíčových slov a termínů pro správné zacílení kampaně - vytvoření media plánu
navrhneme nejvýhodnější prostředky pro kampaň. Na jakých systémech ji spustit a kde inzeráty zobrazovat. - Sestavení inzerátů
Napíšeme optimální inzeráty, které zaujmou a přivedou na vaše stránky správnou skupinu uživatelů - Zavedení a spuštění kampaně
Celou kampaň nastavíme a uvedeme do provozu. - Kontrola výsledků
Ihned po spuštění kampaně kontrolujeme i několikrát denně nebo v noci výsledky a upravujeme jednotlivé inzeráty, abychom v krátkém čase dosáhli nejlepších výsledků. - Sledování statistik
Sledování statistik nám umožňuje efektivně pracovat s jednotlivými kampaněmi a dosahovat u nich optimálních výsledků. - Reportování výsledků
Kromě toho, že máte do kampaně přímý přístup, jste v pravidelných intervalech nebo při větších změnách v kampani informováni o její efektivitě a nákladech spojených s vedením kampaně.
Kontaktujte nás
Copyright AiraGROUP s.r.o.
outsourcing a správa sítě Aira GROUP
outsourcing a správa sítě Aira GROUP
