SEO statistiky

Dobré výsledky v SEO se neobejdou bez sledování a kvalifikovaného vyhodnocování relevantních statistik. Úpravy stránek, hledání vhodných strategií a postupů by měly vznikat v reakci na skutečný vývoj situace.

Objektivní posouzení všech dostupných dat je cestou směrem k zákazníkovi, vyhovění jeho potřebám a způsobem jak ho přimět ke konverzi a opakované návštěvě vašeho webu.

Co všechno je potřeba sledovat

  • Pozice ve vyhledávačích
    Umístění vašich stránek v internetových vyhledávačích jako je Seznam nebo Google je prvotním vodítkem, jestli seo funguje správně. Neříká sice ještě nic o jeho efektivitě, ale bez dobré vyhledatelnosti k vám nikdo nepřijde.
  • Návštěvnost
    Sledování trendů v návštěvnosti, způsobů jak se na vaše stránky lidé dostávají – jaká používají klíčová slova při vyhledávání, jaké používají vyhledávače, z jakých stránek k vám přicházejí umožňuje dobře pochopit vaši současnou klientelu.
  • Bounce rate
    Bounce rate je nenahraditelná informace při určování efektivity jednotlivých stránek, nebo cílených kapaní. Díky tomu poznáte kolik lidí stránka zaujme a kolik ji naopak hned opustí, protože její obsah je jiný než čekali.
  • Konverze
    Hlavním měřítkem úspěšnosti každé kampaně je bezesporu konverze. Výsledky každého počínání nejlépe zhodnotí úspěšnost prodeje. Konverze určuje poměr mezi těmi, kteří návštěvu ukončí objednáním produktu a celkovým počtem návštěvníků. Všechny statistiky se hodnotí jak pro celou doménu, tak pro jednotlivé stránky. Záleží na konkrétních případech podle toho, co je zrovna jak důležité.

Kontaktujte nás

Vaše jméno
Váš e-mail
Váš telefon
Vaše zpráva