Zpětné odkazy – linkbuilding

Kromě on-page faktorů, které se přímo podílí na SEO, existují i off-page faktory. Podle názvu lze snadno pochopit, že se jedná o prvky, které nejsou na vašem webu, ale někde jinde.

Jejich typickým příkladem jsou zpětné odkazy, čili odkazy z jiných webových prostorů na ty vaše.

Při hodnocení jednotlivých stránek hrají zpětné odkazy důležitou roli. Pro roboty, které mají prohledávání celého webového prostoru a následné hodnocení nestarost, jsou ukazatelem kvality obsahu. Řídí se logikou “čím více kvalitních odkazů na stránky vede, tím kvalitnější musí obsah stránek být”.

Jestli jste si předchozí větu přečetli pozorně, jistě jste postřehli slovíčko kvalitní. Každý odkaz totiž nemá stejnou váhu a jeho kvalita je určena takzvaným rankem (každý vyhledavač má své vlastní hodnocení), který je v podstatě hodnocením věrohodnosti a důležitosti stránky, ze které vede odkaz na váš web.

Čím dříve se začne s budováním zpětných odkazů, tím dříve se dostaví výsledky v SEO.

Je několik způsobů, jak získat zpětné odkazy:

  • registrování do katalogů
  • výměna odkazů s partnery
  • nákup odkazů na stránkách s vysokým rankem.

Kontaktujte nás

Vaše jméno
Váš e-mail
Váš telefon
Vaše zpráva